Tajemnice ATARI

ARCHIWALIA



NUMER CENA ILOŚĆ STRON ZAWARTOŚĆ
7/91 10.000 32 Programowanie procesora 6502, Pierwsze kroki z komputerem, Błędy-informacje o komunikatach Basica. Generator przebiegów impulsowych, Gry: "Pustynna burza","Mule", Mapa pamięci. Jak powstają DOS-y?, Cykl 5-linii opisy krótkich, ale pożytecznych programów. Weryfikator dyskietek. Opis programu "Patcher", Łata do turbo 2000.
8/91 10.000 32 Programowanie procesora 6502, program "Pamiętacz", Gry "Oko", "Kosmiczna odsiecz". Odbiór transmisji RTTY, błędy-komunikaty kompilatora Basica, Super Keyboard-program wzbogacający klawiaturę o nowe możliwości. Cykl 5 linii-opis prostych ale pożytecznych programików. Jak powstają DOS-y?. Odczyt dyskietek Atari na komputerach PC, Opis programu Chaos Music Composer, Pierwsze kroki z komputerem. Recenzje gier: "Saper i A.D. 2044.
1/92 10.000 32 Programowanie procesora 6502, Opis programu odzyskującego uszkodzone pliki. Gry: "Piłka", "Dalej niż słońce", "Gumka", Opis języka Forth, Atari, jako uniwersalny sterownik urządzeń elektrycznych, Pierwsze kroki z komputerem, Recenzje gier: "Hans Kloss", Cykl 5-linii-krótkie, ale pożyteczne programiki. Mapa pamięci, Emulatory, Batch, czyli tworzenie plików wsadowych.
5/92 10.000 32 Programowanie procesora 6502, Gry: "Kulki", Opis edytora "Panther", Mapa pamięci. Cykl "Piszemy demo". Opis gry "A.D. 2044, Odbiór sygnałów telekopiowych. Program "JetCopy", Opis języka Forth (5), Emulator joysticka, Cykl 5-linii opisy krótkich, ale pożytecznych programików. Budowa programu w basicu.
6-7/92 14.000 48 Gry: "Moving Cubes", "Inwazja", "Samotnik", "The Jet", "Piramida", "Wiro - puzzle", "Golf", Mapa pamięci. Programowanie procesora 6502, Cykl 5 linii-opisy krótkich, ale pożytecznych programików. Recenzja i mapa gry "Hans Kloss", Fan-Klub edytora "Panther", Cykl "Piszemy demo". Opis języka Forth (cz. 6), Jak wykonać własny sampler. Opis programu przenoszącego pliki z kasety na dyskietkę "Boot File Loader".
8/92 10.000 32 Programowanie procesora 6502, Cykl "Piszemy demo". Mapa pamięci. Gry: "JackPot", Słowo o SIDICARze, Opis gry "Gold Hunter", Mapa i opis do "Klątwy", Opis i listing programu "Turbo Copy", "Chaos Music Composer" - jak pisać własne muzyczki. Opis języka "Forth" (cz. 7), Program "Atari SuperKey".
9/92 12.500 32 Programowanie procesora 6502, Mapa pamięci. Cykl "Złam joystick!" - recenzje gier "Change", "Dagobar", "The Jet Action", Piszemy demo. Łata do CMC, Mapa do gry "Adax", Sekrety "POKEY-a, Gry: "Elementy", "Zjadacz", "MinTaj", Cykl 5 linii, Opis Języka Forth (cz. 8), Praktyczne wskazówki dla użytkownika edytora "Panther", Fan-Klub edytora "Panther", DODATEK "ST FORUM" - Początki użytkowania komputera Atari ST, Edytory, Opisy gier: "Gods", "Frost Byte", "Klatrix", Artykuł na temat muzycznych zastosowań ST, Opis programu graficznego SPECTRUM.
10/92 12.500 40 Złącze RS-232C - artykuł o możliwości komunikacji Atari z PC, Programowanie procesora 6502, Fan-Klub Pantery, Program "Clock", Cykl "Złam joystick!" - recenzje gier. Mapy do gier: "Uczeń Czarnoksiężnika" i "Gold Hunter", Gry: "Quiz", "Kropki", Opis języka Forth (cz. 9), Cykl 5 linii, Artykuł na temat wirusów komputerowych. Piszemy demo. Opis programów: "Mark" i "Release", Mapa pamięci, DODATEK "ST FORUM" - Atari w studiu nagraniowym. Opis programu "ST - Ortografia". Początki użytkowania komputera Atari ST - akcesoria. Opisy gier: "Fred", Star Goose!", "Super breakout". Edytory,
11-12/92 14.000 40 Programowanie procesora 6502, Program "File Protector", Fan-Klub Pantery, Mapa pamięci, Poprawki do SIDICara, Gry: "E=m c2", "Rzekotka", "Pillbox", "Rubicon", Piszemy demo, Cykl "Złam joystick" - recenzje gier "Artefakt Przodków", "Darkness Hour", Mapa do gry "Upiór", Cykl 5 linii, Poprawki do programu "Patcher" z numeru 7/91, Opis języka Forth (cz. 10), Opis gry "Basil", Program "Antic Assembler", Gramy na CMC, DODATEK "ST FORUM" - Programy graficzne. Opisy gier: "F - 19". "Mouse Trap", Teserae", Program muzyczny "Quartet", Animacja na ST,.
1-2/93 12.000 32 Programowanie procesora 6502, Gry: "Pong", "Konik", "Logik", Piszemy demo, Nowości Avalonu - "Vicky", "Szperacz dyskowy", Program "Baud Rate Selector" regulacja prędkości zapisu na kasecie. Program "File Sorter", Opis gry "Vicky", O CMC raz jeszcze (muzyczka z filmu "Janosik"), Opis języka Forth (cz. 11), Cykl 5 linii, DODATEK "ST FORUM" - GDOS, Program "Digital Filter", Muzyka na ST, Programy graficzne. Opis gry "Another World".
3/93 12.000 32 Dokumentacja do CMC, Program "CMC Data Lister" - zamiana pliku na postać tekstową. Fan - Klub Pantery, Piszemy demo. Cykl "Piszemy grę", Znowu o CMC, Mapa do "Klątwy", Nowości Avalonu - "Android", "Imagine", "Microx", Opis programu "Mini RAMdisk", Kilka uwag o systemie RAM-CART, Atari jako wielofunkcyjny pilot do sprzętu RTV, DODATEK "ST FORUM" - Fonty w systemie GDOS, Program graficzny "Easy Draw", Program do edycji próbek dźwiękowych - "ETER", Programy archiwizujące na ST, Opisy gier: "Wings of death I i II", "Quadralien".
4/93 12.000 32 Type - rozszerzenie CP o komendę TYPE, MulDiv - mnożenie i dzielenie w Assemblerze, Program "File verifier" - weryfikator plików, "Case Converter" - zamiana liter małe - DUŻE, Piszemy demo, DirX - program rozszerzający polecenie Dir w CP, Cykl "Piszemy grę". Gry: "Iryda", Joystick do samodzielnego zrobienia, Nowości Avalonu: "Kernaw", "Syn Boga Wiatru", "Neron", "Spy Master", Virus Killer - morderca wirusów, Disk Sort - sortowanie zawartości dyskietek, Turbo 2000 -przyspieszanie pracy magnetofonu, "Zgrywus +" - powtórka. Cykl 5 linii, DODATEK "ST FORUM" - CAD 3D, General MIDI. Fraktale - zastosowanie w grafice. Opis programu "Audio Sculpture", Opisy gier: "Sim City".
5/93 12.000 32 JGP - program graficzny, Inny Batch - pliki wsadowe. Gry: "Kostka Ciężarka", CIO - opis podsystemu we/wy, Piszemy grę - animacja. Mysz do Atari XL/XE, Recenzje gier: "Outris", "Riot", "Picasso", "Film Editor", "The Convicts", Gallahad", "Knock", "SOS Saturn", Nowości Avalonu - "Barahir", "Władcy Ciemności", "CMC +" - Rozbudowa programu CMC, Wywiad z autorami gier, FDD - opis stacji dysków LDW2000, CA2001, ATARI 1050 i XF551, DODATEK "ST FORUM" - Opis programu "Kaosdesk", Brud, a działanie komputera, Ramdyski, General MIDI (cz. 2), Opis gry "Prince of Persia".
6-7/93 13.500 32 Cat Food - programik pakujący, ANTIC 3 - opis 3 trybu ANTICA, Gry: "Rajd", "Skoczek", CIO 2 - opis podsystemu we/wy. Piszemy demo - przesuw w pionie i poziomie. Piszemy grę - kolizje obiektów. Program "Atract" - tryb przyciągania uwagi. Nowości Avalonu: "Easy Money", "Honky", "Czaszki", "Zeus", Mapa do gry "Kernaw", Disk Info - program informacyjny, DigiCMC - program dołączania sampli do CMC, DODATEK "ST FORUM" - Użyj ramdysku, Sampler firmy Mirage, "Twardziele" - dyski twarde do ST, Opis gry "Snooker".
8/93 13.500 32 Literki - gra zręcznościowa, Justuj - tablica konwersji dla Panthera, Z pamiętnika gracza, Polskie znaki, Procedury - szósta strona, Piszemy demo - grafika i muzyka. Piszemy grę - uwagi ogólne. Próbnik tranzystorów. Nowości Avalonu: "Geomatria", "Global War", "The Last Guardian", Mapa do gry "Syn Boga Wiatru", Otello - gra logiczna. Opis metody kompresji LZW i program pakujący, Uniwersalny RAMDisk, DODATEK "ST FORUM" - Z księgarskiej półki.... Wirusy, PAINTPOT, Warcaby, Elvira.
9/93 13.500 32 PSE - opis metody kompresji, FComp, Piszemy demo - PM/G, Piszemy grę - sprajty, E=cmc2, Nowości Avalonu: "Aurum", "Smuś", Mapa do gry "Digi Duck", Nalot - gra zręcznościowa, Z pamiętnika gracza, Joy Transmission, O magnetofonie, DODATEK ST FORUM - Porządki, ST Font Gallery, ST Zip, Słownik niemiecki. F-15.


    Szanowni Państwo! Informujemy, że mamy jeszcze w sprzedaży archiwalne numery "Tajemnic Atari" wymienione powyżej. Można je otrzymać pocztą, bez żadnych dodatkowych opłat, wpłacając na nasze konto równowartość wszystkich zamówionych egzemplarzy.




Powrót na start | Powrót do spisu treści | Powrót na stronę główną

Pixel 2002