Tajemnice ATARI

A.D. 2044

    A.D. 2044 jest świetną grą przygodową, której celem jest nie tylko szybkie jej ukończenie, ale również gra sama w sobie. Występuje w niej wiele zabawnych sytuacji. Warto na przykład czytać tabliczki znajdujące się na drzwiach i ścianach oraz badać różne rzeczy. Komentarze na ich temat wywołują uśmiech na twarzy gracza. Z tych powodów warto kilkakrotnie próbować przejść grę bez czytania poniższego opisu, który z tego właśnie powodu został podzielony na oddzielne etapy, aby gracz utknąwszy w którymś momencie gry nie musiał czytać całości.

No, a teraz Albercik do roboty!

   W wyniku eksperymentu naukowego znalazłeś się w społeczeństwie 2044 roku. Społeczeństwo to składa się wyłącznie z kobiet, a Twoim zadaniem jest odtworzenie jego męskiej części. Na początek dobre rady: Każdy przedmiot potrzebny jest Ci tylko raz. W miarę możliwości, po użyciu trzeba się go pozbyć w celu opróżnienia "kieszeni" na następne przedmioty. Aby otworzyć drzwi lub skrzynkę, musisz wskazać kursorem klamkę lub wieczko. Wszędzie tam, gdzie bierzesz jakiś przedmiot, możesz zostawić inny. Przedmioty wyrzucone tracisz bezpowrotnie.

POZIOM III

   Aby wydostać się z pomieszczenia, w którym się obudziłeś, musisz zapalić papierosa. Paczka papierosów znajduje się pod materacem. Nie zapomnij zjeść posiłku w celu odzyskania sił po kilkudziesięcioletnim śnie. Odszukaj śmietnik, gdzie z pojemnika na suchy chleb weź zdechłą mysz (jest za kromką chleba). Teraz czas na pomieszczenie milicji. Znajdująca się tam funkcjonariuszka nie pozwala Ci go zbadać. Kobiety zwykle boją się myszy. Po otwarciu drzwi wrzuć zdechłą mysz do środka. Zapamiętaj hasło zapisane na zagiętym rogu kalendarza (ASIA) oraz weź nóż i wyłącz pole siłowe (szafka pod biurkiem). Na lewo od pomieszczenia, w którym się obudziłeś, znajduje się system łączności z centralnym sterownikiem windy. Klucz jest w pomieszczeniu obok windy. Znajdziesz go w kieszonce fartucha wiszącego w szafie po prawej stronie. Przy okazji możesz obejrzeć wieszak oraz zawartość górnej szafki. W centrum łączności ze sterownikiem windy przesuń krzesło i wciśnij przyciski 1 i 3 oraz podaj hasło. Teraz będzie można skorzystać z windy.

POZIOM II

   Wjedź windą na poziom drugi. W sekretariacie działu Archeo na biurku znajdziesz kanapkę oraz legitymację Członka Sekretariatu. Kanapkę możesz zjeść, a legitymację weź ze sobą i wróć do windy.

POZIOM IV

   Zjedź na poziom czwarty. Do okienka krzyknij cokolwiek, a portierce, która się tam pojawi, pokaż legitymację, W pokoju ratowniczki w górnej szafce po lewej stronie znajdziesz kapok, załóż go. Klucz do szafki jest w książce leżącej na stole. Idź na basen i zabierz pływającej Lamii Reno magnetyczną bransoletkę. Znajdź niezamkniętą przebieralnię. W szafce znajduje się walizka, którą otwiera się przy pomocy bransoletki. Zabierz z niej przepustkę.

POZIOM I

   Wjedź na poziom pierwszy. Znowu krzyknij do okienka i okaż przepustkę strażniczce. W środku pocałuj ją, a ona zemdleje. Otwórz sejf i przeczytaj klucz do hasła. Na podłodze przy schodach znajdziesz litery do hasła. Zadzwoń do okienka i podaj hasło (PARTENOGENEZA). Teraz wystarczy już tylko wyjść po drabince.

POWIERZCHNIA

   Ciemność. Znajdź miejsce gdzie da się przeciąć zasłonę przy pomocy noża. Wejdź do domu (nie zapomnij przekręcić klucza w drzwiach). Na ścianie znajdują się dwie zabytkowe tarcze. Zdejmij tę po lewej i włącz prąd. Idź do biblioteki i spróbuj zasłonić okna. Przepaliły się bezpieczniki. W łazience znajdziesz kawałek drutu łączący przerwany łańcuszek od spłuczki. Weź przepalony bezpiecznik i podwatuj go we wnęce znajdującej się za drugą tarczą. Teraz w bibliotece znajdź atrapy książek i odblokuj ukryte drzwi.

POZIOM II

   Drugą windą zjedź w dół. W zakładzie Genetyki Stosowanej znajduje się pojemnik z masą chromosomową. Czas na finał. Wprowadź chromosomy ... No tak, jeśli jesteś słaby z biologii, sprawdź rodzaj chromosomów w instrukcji załączonej do gry.

    Pozostało mi tylko pogratulować Ci ukończenia gry.

BRAWO ALBERCIK!



MAX



Powrót na start | Powrót do spisu treści | Powrót na stronę główną

Pixel 2001