A.D. 2044No, a teraz Albercik do roboty! W wyniku eksperymentu naukowego znalazłeś się w społeczeństwie 2044 roku. Społeczeństwo to składa się wyłącznie z kobiet, a Twoim zadaniem jest odtworzenie jego męskiej części. Na początek dobre rady: Każdy przedmiot potrzebny jest Ci tylko raz. W miarę możliwości, po użyciu trzeba się go pozbyć w celu opróżnienia "kieszeni" na następne przedmioty. Aby otworzyć drzwi lub skrzynkę, musisz wskazać kursorem klamkę lub wieczko. Wszędzie tam, gdzie bierzesz jakiś przedmiot, możesz zostawić inny. Przedmioty wyrzucone tracisz bezpowrotnie. POZIOM IIIAby wydostać się z pomieszczenia, w którym się obudziłeś, musisz zapalić papierosa. Paczka papierosów znajduje się pod materacem. Nie zapomnij zjeść posiłku w celu odzyskania sił po kilkudziesięcioletnim śnie. Odszukaj śmietnik, gdzie z pojemnika na suchy chleb weź zdechłą mysz (jest za kromką chleba). Teraz czas na pomieszczenie milicji. Znajdująca się tam funkcjonariuszka nie pozwala Ci go zbadać. Kobiety zwykle boją się myszy. Po otwarciu drzwi wrzuć zdechłą mysz do środka. Zapamiętaj hasło zapisane na zagiętym rogu kalendarza (ASIA) oraz weź nóż i wyłącz pole siłowe (szafka pod biurkiem). Na lewo od pomieszczenia, w którym się obudziłeś, znajduje się system łączności z centralnym sterownikiem windy. Klucz jest w pomieszczeniu obok windy. Znajdziesz go w kieszonce fartucha wiszącego w szafie po prawej stronie. Przy okazji możesz obejrzeć wieszak oraz zawartość górnej szafki. W centrum łączności ze sterownikiem windy przesuń krzesło i wciśnij przyciski 1 i 3 oraz podaj hasło. Teraz będzie można skorzystać z windy.POZIOM IIWjedź windą na poziom drugi. W sekretariacie działu Archeo na biurku znajdziesz kanapkę oraz legitymację Członka Sekretariatu. Kanapkę możesz zjeść, a legitymację weź ze sobą i wróć do windy.POZIOM IVZjedź na poziom czwarty. Do okienka krzyknij cokolwiek, a portierce, która się tam pojawi, pokaż legitymację, W pokoju ratowniczki w górnej szafce po lewej stronie znajdziesz kapok, załóż go. Klucz do szafki jest w książce leżącej na stole. Idź na basen i zabierz pływającej Lamii Reno magnetyczną bransoletkę. Znajdź niezamkniętą przebieralnię. W szafce znajduje się walizka, którą otwiera się przy pomocy bransoletki. Zabierz z niej przepustkę.POZIOM IWjedź na poziom pierwszy. Znowu krzyknij do okienka i okaż przepustkę strażniczce. W środku pocałuj ją, a ona zemdleje. Otwórz sejf i przeczytaj klucz do hasła. Na podłodze przy schodach znajdziesz litery do hasła. Zadzwoń do okienka i podaj hasło (PARTENOGENEZA). Teraz wystarczy już tylko wyjść po drabince.POWIERZCHNIACiemność. Znajdź miejsce gdzie da się przeciąć zasłonę przy pomocy noża. Wejdź do domu (nie zapomnij przekręcić klucza w drzwiach). Na ścianie znajdują się dwie zabytkowe tarcze. Zdejmij tę po lewej i włącz prąd. Idź do biblioteki i spróbuj zasłonić okna. Przepaliły się bezpieczniki. W łazience znajdziesz kawałek drutu łączący przerwany łańcuszek od spłuczki. Weź przepalony bezpiecznik i podwatuj go we wnęce znajdującej się za drugą tarczą. Teraz w bibliotece znajdź atrapy książek i odblokuj ukryte drzwi.POZIOM IIDrugą windą zjedź w dół. W zakładzie Genetyki Stosowanej znajduje się pojemnik z masą chromosomową. Czas na finał. Wprowadź chromosomy ... No tak, jeśli jesteś słaby z biologii, sprawdź rodzaj chromosomów w instrukcji załączonej do gry.Pozostało mi tylko pogratulować Ci ukończenia gry. BRAWO ALBERCIK!MAX
|