Powrót do książek
SPIS TREŚCI
PRZEDMOWA
WPROWADZENIE
1. BLOKI KONTROLI I/O
2. CENTRALNA PROCEDURA I/O
2.1. Główna procedura CIO
2.1.1. Zakończenie procedury CIO
2.2. Tabele adresowe sterowników
2.2.1. Procedury korzystające z HATABS
2.3. Procedura otwarcia IOCB
2.4. Procedura zamknięcia IOCB
2.5. Procedura odczytu z urządzenia
2.6. Procedura zapisu na urządzenie
2.7. Odczyt statusu i procedury specjalne
3. OBSŁUGA URZĄDZEŃ ZEWNĘTRZNYCH
3.1. Procedury obsługi klawiatury
3.1.1. Odczyt z klawiatury
3.1.2. Pozostałe procedury klawiatury
3.2. Procedury obsługi ekranu
3.2.1. Procedura otwarcia ekranu
3.2.2. Procedura zamknięcia ekranu
3.2.3. Zapis na ekranie
3.2.4. Odczyt z ekranu
3.2.5. Operacje specjalne na ekranie
3.3. Procedury obsługi edytora
3.3.1. Procedura otwarcia edytora
3.3.2. Zapis do edytora
3.3.3. Znaki kontrolne
3.3.4. Odczyt z edytora
3.4. Procedury obsługi drukarki
3.4.1. Zapis na drukarkę
3.4.2. Odczyt statusu drukarki
3.4.3. Pozostałe procedury drukarki
3.5. Procedury obsługi magnetofonu
3.5.1. Otwarcie magnetofonu
3.5.2. Odczyt z magnetofonu
3.5.3. Zapis na magnetofon
3.5.4. Zamknięcie magnetofonu
4. TRANSMISJA SZEREGOWA
4.1. Blok kontroli urządzeń
4.2. Wstępna procedura SIO
4.3. Główna procedura SIO
4.3.1. Nadawanie na złącze szeregowe
4.3.2. Odczyt ze złącza szeregowego
4.4. Procedury SIO dla magnetofonu
5. STEROWNIK DYSKOWY
6. OBSŁUGA NOWYCH URZĄDZEŃ
6.1. Instalowanie nowego urządzenia
6.1.1. Odczyt elementu
6.1.2. Przetwarzanie elementu
6.1.3. Dołączenie elementu do listy
6.2. Komunikacja z nowym urządzeniem
7. TWORZENIE OBRAZU
7.1. Program ANTIC-a
7.1.1. Rozkazy ANTIC-a
7.1.2. Struktura programu ANTIC-a
7.1.3. Kolory
7.2. Tryby bitowe
7.3. Tryby znakowe
7.4. Przesuwanie obrazu
7.4.1. Przesuw pionowy
7.4.2. Przesuw poziomy
8. GRAFIKA GRACZY I POCISKÓW
8.1. Tworzenie P/MG
8.1.1. Pamięć P/MG
8.1.2. Wielkość i kolor obiektów
8.1.3. Umieszczenie obiektu na ekranie
8.2. Przemieszczanie obiektów
8.3. Zderzenia między obiektami
9. DŹWIĘK
9.1. Generowanie dźwięku
9.2. Liczniki POKEY-a
10. OBSŁUGA MANIPULATORÓW
10.1. Potencjometry
10.2. Joysticki
10.3. Wyjście z gniazd joysticków
11. ZARZĄDZANIE PAMIĘCIĄ
11.1. Atari 65XE/800XL
11.2. Atari 130XE
11.3. Rozszerzenia pamięci
DODATKI
A. Adresy procedur OS
B. Rejestry OS w pamięci RAM
C. Zmienne systemowe
D. Słownik terminów informatycznych
E. Tabela przeliczeń DEC-BIN-HEX
F. Tabela różnic asemblerów
G. Bibliografia
Zientara Wojciech: Mapa pamięci Atari XL/XE. Procedury wejścia-wyjścia, SOETO, Warszawa, 1988.
Tekst dostarczył: Mariusz Bielak, możliwości HTML zaimplementował : Pixel, 2002